Lenovo márka háttér

  1. Okostelefon
  2. Lenovo A2010 PA1J0033RO DualSim Fekete Okostelefon

Lenovo A2010 PA1J0033RO DualSim Fekete Okostelefon

Hívj bátran, ha kérdésed van!
+36 1 445 1500

64 értékelés
MediaTek MT6735 Processzor
1 GB RAM
4,5' Multi-Touch fényes TFT
8 GB eMMC
Fekete
Műanyag
Nincs készleten

30 nap
visszavásárlási garanciával
2 év
Garancia

Lenovo A2010 Dual SIM Fekete

A Lenovo A2010 Dual SIM okostelefon 4,5 hüvelykes, 480 × 854 pixel felbontású kapacitív kijelző—‘vel van felszerelve. Quad Core 1,3 GHz-es processzora valamint az Android 5.0-ás verziója gondoskodik a gyors alkalmazáskezelésrő—‘l és a felhasználóbarát kezelő—‘felületrő—‘l. Két SIM kártya kezelésére képes egyidő—‘ben melybő—‘l az egyik LTE képes, így egy készülékkel bonyolíthatjuk le céges- és magánhívásainkat is
Gyártó:
Processzor MediaTek MT6735
Memória 1 GB RAM
Kijelző 4,5' Multi-Touch fényes TFT (480 x 854)
Háttértár 8 GB eMMC
Multimédia Beépített 2.0 MP-es kamera elöl + 5.0 MP-es hátul; MicroSD kártyaolvasó
Operációs rendszer Android 5.0
Interfész 10/100 Mbps LAN, 3G, Bluetooth v4.0 + HS, Dual SIM, FM rádió, HSDPA, HSPA+, Micro USB 2.0, Wireless LAN 802.11 b/g/n (WiFi)
Akkumulátor 2000 mAh (Lithium-ion)
GPS A-GPS
Szín Fekete
Ház anyaga Műanyag
Garancia 2 év
Méret: 131x65x9,9 mm

Ha az átvételétől számított 3 munkanapon belül meghibásodik a vásárolt készülék mi rendezzük a garanciát (ez többnyire a készülék cseréjét jelenti). A készüléket csak akkor tudjuk kicserélni, ha abszolút hibátlan, karc és sérülésmentes, továbbá minden csomagolása megvan. Kérjük erre figyelj! Ha futárral szállítottunk, és 3 napon belül lép fel a hiba, futárt küldünk a gépért, beszállítjuk, bevizsgáljuk, és küldünk egy új készüléket teljesen ingyen. Ha a hiba mégsem garanciális jellegű (pl nem megfelelő driver telepítése, stb), vagy a készülék sérült, hiányos ezt az oda-vissza futárköltséget nem tudjuk átvállalni (2600Ft+ÁFA)

3 napon túli meghibásodás esetén az alábbi szerviz(ek) illetékesek:

LENOVO MÁRKASZERVIZEK
Ideapad szerviz:

Garanciális javítással kapcsolatos tudnivalók:

Tájékoztatjuk, hogy garanciális Lenovo készülékedet ingyenes futárszolgáltatással eljuttathatja a szakszervizbe.
Készüléked a Lenovo budaörsi ügyfélszolgálatán is leadható javításra. Ebben az esetben a javított készülék átvétele ugyanitt lehetséges.  A futárszolgálat igénybevételéhez az alábbi adatokat kell elküldenie a lenovo@tmx.hu e-mail címre.

- Megrendelő neve
- Szállítási cím
- Telefonszám
- Termék típusa
- Gyári sorozatszám (SN)
- Vásárlás dátuma
- Hiba leírása

A javítási bejelentést követően telefonos ügyfélkapcsolatuk felveszi Veled a kapcsolatot, időpont - és helyszínegyeztetés végett.

A javítás befejeztével a MPL futárszolgálat SMS értesítést küld a kiszállítás időpontjáról a megadott telefonszámra. Kétszeri meghiúsult kézbesítés esetén a készülék a Posta által megadott ponton átvehető 10 munkanapig.

A gyári sorozatszámot (SN) notebook és tablet készülék esetén a készülékek hátoldalán lévő címkén találja, mobilkészülék esetén az akkumulátor alatt lévő címkén, vagy a készülék hátoldalán. Széria és IMEI szám információk a http://support.lenovo.com/hu/hu/find-product-name oldalán találhatók, angol nyelven.

Szolgáltatásunkkal kapcsolatos további tudnivalók:

- Kérjük, a készülékkel minden esetben küldd el annak töltőjét, akkumulátorát, továbbá a készülékhez tartozó számlát vagy jótállási jegyet is.
- Ezúton is felhívnánk figyelmedet, hogy a készüléken tárolt adatokra felelősséget nem tudunk vállalni, a szerviz adatmentést nem végez.

- Amennyiben a készülék garanciálisan érkezik a szakszervizbe, de a szervizben bebizonyosodik, hogy a készülék vagy hiba nem garanciális, a szakszerviz javítás nélkül, jegyzőkönyvvel küldi vissza a készüléket. A szerviz erről előzetesen e-mailes értesítőt küld. Ebben az esetben lehetőséged van árajánlatot kérni a hiba javítására.
Az árajánlat díja 2400 Ft + áfa, amelyet abban az esetben kell a futárnak a készülék átvételekor megfizetni, ha a javítást nem kéred. Amennyiben az árajánlatunkat írásban (e-mailben) elfogadod, az árajánlat díját nem, csak az ajánlat szerinti javítási díjat kell a futárnak a készülék átvételekor megfizetni.

- Kölcsönkészüléket nem áll módunkban biztosítani a javítás időtartamára.

- Tájékoztatjuk arról, hogy a futárszolgálat csomagolóanyagot nem biztosít, így a készülék biztonságos csomagolásáról Neked kell gondoskodnod. 
Javasoljuk, hogy a készüléket és tartozékait annak eredeti csomagolásában küldd be hozzánk.

Thinkpad szerviz:
Aloha Informatika Kft. 1117 Budapest, Irinyi József u. 30 
Tel.: +361 372-0325 
E-mail: szerviz@alohainformatika.hu

A szervizek listáját és elérhetőségét a Lenovo hivatalos szerviz listáján találod meg.

Lenovo okostelefon:
TeleMax Ügyfélszolgálat
2040 Budaörs, Kinizsi u. 2/b. Nyitvatartás H-P: 8:00-17:30, Sz: 09:00-13:00
<!--[endif]-->
Kérdésedre ügyfélszolgálati időben (10-19óra munkanapokon) 3 órán belül válaszolunk.
Szerviz illetve támogatással kapcsolatos kérdésekre 1 munkanapon belül válaszolunk.




Küldés
Nincs készleten

SZÁLLÍTÁSI/ÁTVÉTELI FELTÉTELEK LEHETŐSÉGEK
Az alábbi kiszállítási és átvételi időpontok a hivatalos munkaszüneti napok (vasárnapot is beleértve) kivételével minden munkanapra érvényesek.
 
Amennyiben a termék azonnal átvehető, és 14:00 előtt történt a rendelés, a GLS futárszolgálat a megrendelést követő munkanapon szállítja ki a csomagot. A Pick Pack futárszolgálat Budapesten a rendelést követő napon, vidéki rendelés esetében a rendelést követő 2 napon (vasárnap és hétfő kivételével) helyezi ki a csomagot az átvételi ponthoz.
Amennyiben a rendelés 14:00 után történik, a GLS futárszolgálat a megrendelést követő 2. munkanapon szállítja ki a csomagot. A Pick Pack futárszolgálat Budapesten a rendelést követő 2. napon (vasárnap kivételével), vidéki rendelés esetében a rendelést követő 3. napon (vasárnap és hétfő kivételével) helyezi ki a csomagot az átvételi ponthoz.
Amennyiben a termék raktáron van, és 09:00 előtt történt a rendelés, a GLS futárszolgálat a megrendelést követő munkanapon szállítja ki a csomagot. A Pick Pack futárszolgálat Budapesten a rendelést követő napon, vidéki rendelés esetében a rendelést követő napon (vasárnap és hétfő kivételével) helyezi ki a csomagot az átvételi ponthoz.
Amennyiben a rendelés 09:00 után történik, a GLS futárszolgálat a rendelést követő 2. munkanapon szállítja ki a csomagot. A Pick Pack futárszolgálat Budapesten a rendelést követő 3. napon (vasárnap kivételével), vidéki rendelés esetében a rendelést követő 4. napon (vasárnap és hétfő kivételével) helyezi ki a csomagot az átvételi ponthoz. 
Hozzáadás a kosárhoz, kérem várjon
Kosár mentése
kosárba