1. Notebook
  2. IDEAPAD 3 15ITL6 Újracsomagolt Notebook

IDEAPAD 3 15ITL6 Újracsomagolt Notebook

0 értékelés
QuadCore Intel Core i5-1135G7
8GB
512GB SSD M.2
15" FHD (1920 x 1080 (FHD))
Intel(R) Iris(R) Xe Graphics
Nincs készleten

Utolsó ismert ár: 211 798 Ft

30 nap
visszavásárlási garanciával
1 év
ingyenes háztól-házig garanciával
Újracsomagolt jelző alatt a gyártó által visszavásárolt terméket értjük, ami az esetek legnagyobb részében csomagolássérült volt, így a gyártó visszarendelte, újracsomagolta, és újra forgalomba helyezi speciális értékesítési csatornákon. A csomagolás jellemzően a gyárítól eltérő, de azzal egyenértékű gyártó által jóváhagyott csomagolás.
 
A csomagolás sérülésén kívül az alábbi okokból lehet egy készülék újracsomagolva:
-túlkészlet
-gyári hibás készülék, gyártói szervizben javítva és újra forgalomba hozva
-elállás miatt központba visszakerül, újracsomagolva megy újra eladásra

Ezeket a készülékeket minden esetben gyártói ellenőrzés mellett hozzák újra forgalomba. A termékeket a gyártó vizsgálja át, készíti fel az újraeladásra.
A garancia gyári szervizben a termék kategóriájától függően 1-2 illetve 3 év lehet.
 
Az alábbi kategóriákat különböztetjük meg:
GOLD -as new, vagyis mint az új. A Gold kategória a legmagasabb minőséget jelenti, ami gyakorlatilag új bontatlan készüléket jelent.
A GOLD minősítés nem enged meg semmilyen szintű mechanikai, esztétikai hibát. Tehát 100%-os új készüléket jelent.
Állapot:            Új termék
Csomagolás:   Eredeti csomagolás, vagy speciális újracsomagolás
Garancia:        Eredeti garancia
 
            SILVER – gyakorlatilag új készülék
Állapot:            Új készülék, esetleges minimális külsérelmi nyomokkal, mint hajszálkarc. Csak a házon, a kijelzőn semmilyen karc nem lehetséges
            Csomagolás:   Eredeti csomagolás, vagy speciális újracsomagolás
Garancia:        Eredeti garancia
 
BRONZ – új készülék kis használati nyomokkal
Állapot:            Új készülék minimális külsérelmi nyomokkal, mint hajszálkarc, illetve lehetséges használati nyomok. Csak a házon, a kijelzőn nem lehet sérülés.
Csomagolás:   Eredeti csomagolás, vagy speciális újracsomagolás
Garancia:        Eredeti garancia
 
DEMO – kiállított készülék
Állapot:            Új készülék esetleges külsérelmi nyomokkal, mint hajszálkarc, illetve lehetséges használati nyomok.
Csomagolás:   Speciális barna karton csomagolás
Garancia:        Eredeti garancia
 
BULK – új készülék gyári doboz nélkül
Állapot:            Új termék
            Csomagolás:   Speciális barna karton csomagolás
Garancia:        Eredeti garancia
 
 
Miért érdemes újracsomagolt készüléket venni?
                -gyakorlatilag új készülék jóval kedvezőbb áron (20-50% kedvezmény)
                -gyári garancia
                -sokkal nagyobb választék, mint az új termékekből
Gyártó:
Processzor QuadCore Intel Core i5-1135G7
Memória 8GB
Kijelző 15" FHD (1920 x 1080 (FHD))
Háttértár 512GB SSD M.2
Video Intel(R) Iris(R) Xe Graphics
Billentyűzet matricázott magyar kiosztású
Operációs rendszer Windows 11
Interfész Bluetooth
Garancia 1 év garancia

Ha az átvételétől számított 3 munkanapon belül meghibásodik a vásárolt készülék mi rendezzük a garanciát (ez többnyire a készülék cseréjét jelenti). A készüléket csak akkor tudjuk kicserélni, ha abszolút hibátlan, karc és sérülésmentes, továbbá minden csomagolása megvan. Kérjük erre figyelj! Ha futárral szállítottunk, és 3 napon belül lép fel a hiba, futárt küldünk a gépért, beszállítjuk, bevizsgáljuk, és küldünk egy új készüléket teljesen ingyen. Ha a hiba mégsem garanciális jellegű (pl nem megfelelő driver telepítése, stb), vagy a készülék sérült, hiányos ezt az oda-vissza futárköltséget nem tudjuk átvállalni (2600Ft+ÁFA)

3 napon túli meghibásodás esetén az alábbi szerviz(ek) illetékesek:

LENOVO MÁRKASZERVIZEK
Ideapad szerviz:

Garanciális javítással kapcsolatos tudnivalók:

Tájékoztatjuk, hogy garanciális Lenovo készülékedet ingyenes futárszolgáltatással eljuttathatja a szakszervizbe.
Készüléked a Lenovo budaörsi ügyfélszolgálatán is leadható javításra. Ebben az esetben a javított készülék átvétele ugyanitt lehetséges.  A futárszolgálat igénybevételéhez az alábbi adatokat kell elküldenie a lenovo@tmx.hu e-mail címre.

- Megrendelő neve
- Szállítási cím
- Telefonszám
- Termék típusa
- Gyári sorozatszám (SN)
- Vásárlás dátuma
- Hiba leírása

A javítási bejelentést követően telefonos ügyfélkapcsolatuk felveszi Veled a kapcsolatot, időpont - és helyszínegyeztetés végett.

A javítás befejeztével a MPL futárszolgálat SMS értesítést küld a kiszállítás időpontjáról a megadott telefonszámra. Kétszeri meghiúsult kézbesítés esetén a készülék a Posta által megadott ponton átvehető 10 munkanapig.

A gyári sorozatszámot (SN) notebook és tablet készülék esetén a készülékek hátoldalán lévő címkén találja, mobilkészülék esetén az akkumulátor alatt lévő címkén, vagy a készülék hátoldalán. Széria és IMEI szám információk a http://support.lenovo.com/hu/hu/find-product-name oldalán találhatók, angol nyelven.

Szolgáltatásunkkal kapcsolatos további tudnivalók:

- Kérjük, a készülékkel minden esetben küldd el annak töltőjét, akkumulátorát, továbbá a készülékhez tartozó számlát vagy jótállási jegyet is.
- Ezúton is felhívnánk figyelmedet, hogy a készüléken tárolt adatokra felelősséget nem tudunk vállalni, a szerviz adatmentést nem végez.

- Amennyiben a készülék garanciálisan érkezik a szakszervizbe, de a szervizben bebizonyosodik, hogy a készülék vagy hiba nem garanciális, a szakszerviz javítás nélkül, jegyzőkönyvvel küldi vissza a készüléket. A szerviz erről előzetesen e-mailes értesítőt küld. Ebben az esetben lehetőséged van árajánlatot kérni a hiba javítására.
Az árajánlat díja 2400 Ft + áfa, amelyet abban az esetben kell a futárnak a készülék átvételekor megfizetni, ha a javítást nem kéred. Amennyiben az árajánlatunkat írásban (e-mailben) elfogadod, az árajánlat díját nem, csak az ajánlat szerinti javítási díjat kell a futárnak a készülék átvételekor megfizetni.

- Kölcsönkészüléket nem áll módunkban biztosítani a javítás időtartamára.

- Tájékoztatjuk arról, hogy a futárszolgálat csomagolóanyagot nem biztosít, így a készülék biztonságos csomagolásáról Neked kell gondoskodnod. 
Javasoljuk, hogy a készüléket és tartozékait annak eredeti csomagolásában küldd be hozzánk.

Thinkpad szerviz:
Aloha Informatika Kft. 1117 Budapest, Irinyi József u. 30 
Tel.: +361 372-0325 
E-mail: szerviz@alohainformatika.hu

A szervizek listáját és elérhetőségét a Lenovo hivatalos szerviz listáján találod meg.

Lenovo okostelefon:
TeleMax Ügyfélszolgálat
2040 Budaörs, Kinizsi u. 2/b. Nyitvatartás H-P: 8:00-17:30, Sz: 09:00-13:00
<!--[endif]-->
Kérdésedre ügyfélszolgálati időben (08:00-16:30 óra munkanapokon) 3 órán belül válaszolunk.
 



Küldés
Nincs készleten

Utolsó ismert ár: 211 798 Ft

SZÁLLÍTÁSI/ÁTVÉTELI FELTÉTELEK LEHETŐSÉGEK
Az alábbi kiszállítási és átvételi időpontok a hivatalos munkaszüneti napok (vasárnapot is beleértve) kivételével minden munkanapra érvényesek.
 
Amennyiben a termék azonnal átvehető, és 14:00 előtt történt a rendelés, a GLS futárszolgálat a megrendelést követő munkanapon szállítja ki a csomagot. A Pick Pack futárszolgálat Budapesten a rendelést követő napon, vidéki rendelés esetében a rendelést követő 2 napon (vasárnap és hétfő kivételével) helyezi ki a csomagot az átvételi ponthoz.
Amennyiben a rendelés 14:00 után történik, a GLS futárszolgálat a megrendelést követő 2. munkanapon szállítja ki a csomagot. A Pick Pack futárszolgálat Budapesten a rendelést követő 2. napon (vasárnap kivételével), vidéki rendelés esetében a rendelést követő 3. napon (vasárnap és hétfő kivételével) helyezi ki a csomagot az átvételi ponthoz.
Amennyiben a termék raktáron van, és 09:00 előtt történt a rendelés, a GLS futárszolgálat a megrendelést követő munkanapon szállítja ki a csomagot. A Pick Pack futárszolgálat Budapesten a rendelést követő napon, vidéki rendelés esetében a rendelést követő napon (vasárnap és hétfő kivételével) helyezi ki a csomagot az átvételi ponthoz.
Amennyiben a rendelés 09:00 után történik, a GLS futárszolgálat a rendelést követő 2. munkanapon szállítja ki a csomagot. A Pick Pack futárszolgálat Budapesten a rendelést követő 3. napon (vasárnap kivételével), vidéki rendelés esetében a rendelést követő 4. napon (vasárnap és hétfő kivételével) helyezi ki a csomagot az átvételi ponthoz. 
Hozzáadás a kosárhoz, kérem várjon
Kosár mentése
kosárba