Ha az átvételétől számított 3 munkanapon belül meghibásodik a vásárolt készülék mi rendezzük a garanciát (ez többnyire a készülék cseréjét jelenti). A készüléket csak akkor tudjuk kicserélni, ha abszolút hibátlan, karc és sérülésmentes, továbbá minden csomagolása megvan. Kérjük erre figyelj! Ha futárral szállítottunk, és 3 napon belül lép fel a hiba, futárt küldünk a gépért, beszállítjuk, bevizsgáljuk, és küldünk egy új készüléket teljesen ingyen. Ha a hiba mégsem garanciális jellegű (pl nem megfelelő driver telepítése, stb), vagy a készülék sérült, hiányos ezt az oda-vissza futárköltséget nem tudjuk átvállalni (2600Ft+ÁFA)
3 napon túli meghibásodás esetén az alábbi szerviz(ek) illetékesek:
ACER MÁRKASZERVIZEK
Hibás készülékedet, az alábbi telefonszámon jelentheted le:
Acer központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-555-5200.
A hibajegy felvétele után, belföldön futár gondoskodik a készülék el és visszaszállításáról.
Az Acer központi szervize a teljes kényelem érdekében Magyarország teljes területén - az itt forgalomba hozott Acer termékekre - szervizgaranciát nyújt ingyenes háztól-házig szállítással! Részletes tájékoztatásért kértjük, keresd fel az
Acer hivatalos weboldalát.
Ingyenes, háztól-házig szállításos garancia!
A teljes kényelem érdekében, a Korlátozott Jótállás keretében javítások lebonyolításának elősegítése érdekében (visszavonásig) háztól-házig szállítási szolgáltatás is rendelkezésre áll Magyarország területéről a jelen jótállás jegyen feltüntetett termékre. A háztól-házig szolgáltatásról a
www.acer.hu oldalon találsz bővebb tájékoztatást. Kérjük, vedd figyelembe, hogy az ingyenes háztól-házig szolgáltatás a Korlátozott Jótállás körébe tartozó hibák kijavításának elősegítését szolgálja. Amennyiben a hiba nem garanciális, a szerviz a bevizsgálásért díjat számíthat föl.