Ha az átvételétől számított 3 munkanapon belül meghibásodik a vásárolt készülék mi rendezzük a garanciát (ez többnyire a készülék cseréjét jelenti). A készüléket csak akkor tudjuk kicserélni, ha abszolút hibátlan, karc és sérülésmentes, továbbá minden csomagolása megvan. Kérjük erre figyelj! Ha futárral szállítottunk, és 3 napon belül lép fel a hiba, futárt küldünk a gépért, beszállítjuk, bevizsgáljuk, és küldünk egy új készüléket teljesen ingyen. Ha a hiba mégsem garanciális jellegű (pl nem megfelelő driver telepítése, stb), vagy a készülék sérült, hiányos ezt az oda-vissza futárköltséget nem tudjuk átvállalni (2600Ft+ÁFA)
3 napon túli meghibásodás esetén az alábbi szerviz(ek) illetékesek:
SAMSUNG MÁRKASZERVIZEK
Telefonos ügyfélszolgálatunkon, az ingyenesen hívható 06-80-7267864 (06-80-SAMSUNG) számon hétfőtől péntekig, 8 és 18 óra között, szombaton és vasárnap pedig 9 és 16 óra között az alábbi kérdésekkel
kapcsolatban várjuk hívásod:
* Általános termékismertetés
* Tanácsadás vásárlás előtt álló ügyfeleinknek
* Készülék beállításokkal kapcsolatos információk
* Szervizpartnereinkkel kapcsolatos tájékoztatás
* Vásárlói észrevételek, javaslatok fogadása termékeinkről és szolgáltatásainkról
* Javítási igény felvétele és továbbítása szerződött márkaszervizeink felé – ebben az esetben kérjük, készítse elő a termék jótállási jegyét és/vagy számláját!
Élj az általunk kínált lehetőségekkel, lépj kapcsolatba velünk! Ügyfélszolgálatunk készséggel fogadja minden termékeinkkel, illetve szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdésed és észrevételeid.