Ha az átvételétől számított 3 munkanapon belül meghibásodik a vásárolt készülék mi rendezzük a garanciát (ez többnyire a készülék cseréjét jelenti). A készüléket csak akkor tudjuk kicserélni, ha abszolút hibátlan, karc és sérülésmentes, továbbá minden csomagolása megvan. Kérjük erre figyelj! Ha futárral szállítottunk, és 3 napon belül lép fel a hiba, futárt küldünk a gépért, beszállítjuk, bevizsgáljuk, és küldünk egy új készüléket teljesen ingyen. Ha a hiba mégsem garanciális jellegű (pl nem megfelelő driver telepítése, stb), vagy a készülék sérült, hiányos ezt az oda-vissza futárköltséget nem tudjuk átvállalni (2600Ft+ÁFA)
3 napon túli meghibásodás esetén az alábbi szerviz(ek) illetékesek:
ASUS MÁRKASZERVIZEK
Hibás készülékedet, az alábbi telefonszámon jelentheted le:
Asus központi szerviz ügyfélszolgálata (munkanapokon 9-17 óráig): +361-505-4561
Az ASUS Magyarország által működtetett szerviz-ügyfélszolgálat minden notebook, EeePC, PDA, navigáció és LCD termék garanciális ügyintézésében eljár.
A szervizszolgáltatás megrendeléséhez - szerviz-ügyfélszolgálati hibaelhárítás után - a www.asus.hu/rma oldalon található formanyomtatvány kitöltése szükséges. Magyar nyelvű technikai segítségnyújtás legfeljebb 24 órás válaszadással a http://vip.asus.com/eservice/techserv.aspx oldalon keresztül érhető el.
Garanciális szerviz:
FixDirect Kft.
1033 Budapest, Huszti út 34
Telefon: +361-452-4670
Fax: +361-452-4672
email: info@fixdirect.hu
Nyitva tartás: hétfő-péntek: 8-17 óráig
Meghibásodás esetén igénybe tudod venni a szerviz ingyenes háztól-házig garanciáját a
http://www.fixdirect.hu/ErrorReporting?ert=It&clear=True oldalon regisztrálnod kell a meghibásodást.